Llibres

El nostre catàleg et permetrà identificar novetats editorials i, mitjançant el nostre cercador, tots aquells recursos bibliogràfics que et puguin interessar sobre qualsevol assumpte de RH
Womenomics Segons les autores d 'aquest èxit als EUA, gràcies a la womenomia les dones professionals ara poden aconseguir l 'equilibri entre la vida personal i laboral, transformant la manera com treballen. Estem davant d 'una revolució liderada per les dones.

No hay que hacerlo todo para tenerlo todo. Gracias al excitante nuevo mundo de la womenomía, las mujeres profesionales pueden conseguir por fin lo que quieren de verdad y transformar radicalmente el modo en que trabajan.

Según las autoras de este libro que ha logrado un gran éxito en EEUU, nos encontramos ante un momento histórico en el que el mundo de los negocios está cambiando de una forma que exige menos músculo y más cerebro. El estilo de gestión de las mujeres es más inclusivo y constructivo y, además, está muy solicitado. Y dicho estilo de gestión está resultando también más productivo: las estadísticas que manejan muestran que las empresas con más mujeres en cargos de responsabilidad ganan más dinero.

Por eso, creen que ha llegado el momento ideal para empezar a materializar las reivindicaciones femeninas de horarios y estructuras que permitan compatibilizar de verdad vida familiar y laboral.

ISBN: 978-84-08080-10-7

Subscriu-te gratuïtament als nostres butlletins

Rep notícies i idees en Recursos Humans.
Subscripció

Utilitzem cookies per oferir a les nostres visites una millor experiència de navegació pel nostre web.
Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització.