Després dels esdeveniments dels darrers dies relacionats amb la pandèmia de coronavirus, com a mesura de prevenció i amb l'objectiu de minimitzar els riscos per a la salut de totes les persones vinculades a la Fundació, l'equip passa a treballar en remot. Estarem en teletreball i focalitzarem la nostra activitat al format virtual durant les properes setmanes. A més, obrirem continguts d'utilitat del nostre web per a tots els públics.

Comunicat de la Fundació Factor Humà

A més del nostre portal web que continuarà amb el funcionament habitual i informarà a través de les seves agendes i butlletins, tenim previst seguir oferint els nostres serveis per a les organitzacions associades mitjançant activitats tipus webinar. El proper 25/03 a les 12:00h., per exemple, ja tenim el primer: "Reskilling & Upskilling: La imprescindible transformació professional".

Són moments difícils els que ens tocaran viure a totes i a tots les properes setmanes, però des de la Fundació Factor Humà volem transmetre un missatge de tranquil·litat, seguir les recomanacions sanitàries i mantenir en la mesura del possible el nostre funcionament.

No volem acabar sense transmetre el nostre suport i solidaritat a les Àrees de Persones de totes les organitzacions que aquests dies esteu treballant intensament per mantenir també la vostra activitat amb mesures de teletreball allà on sigui possible. En aquest sentit, ens permetem facilitar-vos uns links amb informació en la matèria per si us poden resultar d’utilitat:

Per a qualsevol consulta us demanem que ens contacteu a través de l'e-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Moltes gràcies per la vostra confiança,

Manel del Castillo, President;
José Miguel de la Dehesa i Mònica Vázquez, Vicepresidents;
i Anna Fornés, Directora

Subscriu-te gratuïtament als nostres butlletins

Rep notícies i idees en Recursos Humans.
Subscripció

Si continues navegant, considerem que acceptes la seva utilització.